Ładuję dane.
Może to potrwać od kilkunastu do kilkudziesięciu sekund, prosimy o cierpliwość

Moto Konfigurator

Wybierz swój motocykl

MV Agusta zmienia swoje oblicze

2015-04-23
MV Agusta zmienia swoje oblicze

Podczas prezentacji Turismo Veloce 800, Giovanni Castiglioni poinformował dziennikarzy i cały motocyklowy świat, że włoska marka porzuca ideę trzycylindrowych silników. Obecnie firma pracuje nad zupełną nowością - czterocylindrowym silnikiem, który już niedługo będzie zapierał dech w piersi tych, którzy uwielbiają włoski temperament motocykli z logo MV Agusta.

 

silnik mv augusta

zdjęcie pochodzi ze strony producenta MV Augusta



MV Agusta zaczęła podwoje superbike'ów od modeu F4. Ostatnio mogliśmy zobaczyć pokaz, na którym przedstawiono najnowszy i najmocniejszy model RC, który szczyci się silnikiem o mocy 212 koni mechanicznych i piórkową wagą 175 kilogramów. Nie trudno się domyślić, że nowa czterocylindrowa koncepcja powędruje zapewne do kolejnego modelu F4. Oczywiście to tylko pogłoski - Giovanni Castiglioni nie powiedział, którego modelu dotyczyć będzie nowy silnik. Być może Agusta szykuje kolejną wersję sportowego F4 (zważywszy na fakt, że włoski koncern skupia swoją uwagę głównie na wyścigowych maszynach), a może będzie to zupełnie nowy model, który zaskoczy wszystkich. Czas pokaże!

Pokaż więcej wpisów z Kwiecień 2015
Zaufane Opinie IdoSell
4.81 / 5.00 234 opinii
Zaufane Opinie IdoSell
2022-07-26
Szybka realizacja zgodnie z zamówieniem, cena świetna.
2022-06-20
Stelaż centralny Adventure-RACK to produkt który zasługuje na najwyższe noty.Mam jednak pewne uwagi do Adapter-Rack kufrów systemu Monokey.Wszystkie elementy zestawu są bardzo dobrze wykonane jednak po przykręceniu dwóch toczonych elementów służących do zamocowania kufra (wraz z tylnym zatrzaskiem) powinienem przykręcić od spodu dwie nakrętki kontrujące.Problem w tym,że śruby są zbyt krótkie i prawidłowe nakręcenie od dołu nakrętek kontrujących jest niemożliwe (łapią maksymalnie może półtora zwoju śruby).Moim zdaniem dedykowane śruby powinny być dłuższe o około 4-5mm tak aby gwinty śrub po skręceniu wyszły choćby minimalnie z nakrętek.Spodziewałem się,że producent taki jak SW-Motech którego dotychczas uważałem za absolutny numer jeden wśród producentów akcesoriów tego typu pomyśli o każdym detalu…a tu wtopa.Drugą gwiazdkę zabrałem za czas realizacji zamówienia.Od bardzo dawna nie czekałem tyle dni na przesyłkę.Niedawno kupiłem szybę turystyczną w salonie Suzuki.Pomimo ze trzeba było ściągnąć ją z centrali w Niemczech,po trzech dniach była już u mnie.Jak się chce,to można.Pozdrawiam.
X
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel